Navigace:Izmy.eu ⇒ Moje názory ⇒ Na hiphop nadávají jenom idioti

Musím se smát, když si někdo otevře hubu na to, jak je hiphop strašná huba. Už jsem na toto téma psal hodně. Nejdřív jsem řešil, jak někdo může podle hudebního stylu zjistit kvalitu člověka, potom jsem reagoval na xergicovo špatnou představu o hudbě nastudovanou z wikipedie a nakonec, že si hiphopový oblečení kupují jen trendyshit hovada, co si myslí, že ví, ale ani netuší.
Vidím to všude, každá internetová diskuse vedená dětmi křičí, že je hiphop blbost, že to poslouchají blbci a ty jejich hadry xxxl sou děsný, v písničkách jen recitují básničky – takový názor mají jenom idioti. Copak hiphopeři snad nadávají na jiné styly? Říkají, že se jim dělá špatně z punku, protože „punkeři“ si nechávají dělat piercing na nejrůznějších místech, říkají, že v rocku se mlátí do pár nástrojů a není pořádně slyšet zpěvák, v metalu zase křik zpěváka připomíná zvracení? Moc hoperů, kteří by nadávali na ostatní styly, jsem nepotkal. Netuším, v čem je problém.
Argument, že je rap o drogách, děvkách a penězích je možná dojem z MTV nebo Óčka. Každopádně to není pravda. Rap se zabývá spousty problémy, chce je řešit, říká nám příběhy raperů. Je toho spoustu, jen musí člověk poslouchat. Tak třeba písnička Fotky z novin od Supercrooo. Spousta lidí jí odsoudí proto, že v ní Dáda Patrasová nakládá lesbám přes píču? Ano, sprostá slova, spoustu sprostých slov, ale všiml si někdo celého sdělení v textu? Že je bulvár pěknej hnus? Ne, prostě je tam sprostý slovo a hned se jedná o nechutnou písničku. A hned agrument, proč je hiphop blbost.
Nadávejte si na hiphop, ale nejdřív si uvědomte, jestli tohle někdo dělá vám. Nadává vám někdo, že sou jahodový knedlíky hnusný, i když vy je zbožňujete? To je přece důvod, proč se hádat! :D
Teď jsem si vzpomněl na cédéčko Punk is Dead od
Pio Squad. Četl jsem na ňákym antihiphopovym severu, že je
to urážka Punku. Musel jsem se smát. Prosím, když nevíte, proč se tak to
album jmenuje, nejdřív si o tom něco zjistěte. PIO nechtěli vyhlásit smrt
punku, ale jejich minulému cédéčku. 
Tak koukám, že se ti spát nechtělo :-D Inu, hiphop je, byl a nadále bude některými lidmi neuznávaným hudebním stylem a nikdo s tím nic neudělá. Abych pravdu řekl, taky neznám hopery, kteří by nadávali do ostatních stylů jen proto, že je v nich jiná image a není to jejich styl. Co se hadrů týče, tak to bych už vůbec neřešil. Já osobně jako hoper oblíkán nechodím, ale rád jej poslouchám, mám jej rád (hlavně CZ/SK (protože člověk porozumí textu a ví, o čem track je)) a hiphopové oblečení se mi líbí, přesto nemusím kalhoty s rozkrokem u kolen :) Ale s tím, že hiphop není uznávaný styl neuděláme nic ani kdybychom se na hlavu stavěli 8-)
4.8.2008 08:08
Ale zapomínáš na ty, kteří to říkají jenom jako provokaci a jsme doma, izmy.
4.8.2008 09:08
Samozrejme ze existuji hiphoperi nadavajici na ostatni styly. To ze nekdo posloucha hiphop ho prece od debilismu neochrani. Mezi hiphopery je stejne procento blbcu jako mezi posluchaci jinych zanru.
Jak rika sam autor: Nejdřív jsem řešil, jak někdo může podle hudebního stylu zjistit kvalitu člověka...
Hiphop z nikoho kvalitniho cloveka neudela.
4.8.2008 12:08
autor samozřejmě nemá ani páru o kvalitní hudbě,jestli píše takové články o hiphopu.
Takový žvást můžu napsat i o lunetiku a poté psát že tomu idioti nerozumí.
4.8.2008 12:08
HipHop je hudba idotů, od idiotů pro idoty.
4.8.2008 12:08
Autor clanku sam degraduje posluchace ostatnich stylu a pritom se na toto tema snazi debatovat. Jak uz zminil nekdo nade mnou, to co poslouchas neovlivni to, co mas v hlave. Me staci uz jen to, jak mluvis o metalu "v metalu zase křik zpěváka připomíná zvracen" to by me moc zajimalo jak si k tomuto zaveru prisel. Slysel si nekdy takove klasy jako iron maiden, rammstein? Jestli ti jejich zpev pripomina zvraceni, mozna bude problem nekde v tvem strednim uchu. Taky mi prijde velice usmevne, jak rikas "Vidím to všude, každá internetová diskuse vedená dětmi" popravde receno, nikdy jsem nevidel 40 leteho chlapa, aby nosil vygajdane kalhoty u kolen a tricka velikosti XXL. Zatimco potkat muze ve stejne vekove kategorii v rockove bunde a kozenych kalhotach neni takovy problem.
4.8.2008 14:08
Metal vladne svetem - hiphop nechte detem! ;-)
4.8.2008 14:08
Pokud někdo nadává na něco, o čem neví VŮBEC nic, poukazuje to na jeho omezenost.
4.8.2008 14:08
Mě nevadí Hip-hop jako hudební styl. Nevadí mi ani obsahy textů raperů. Vadí mi lidi bez vlastního charakteru a image, bez vlastního úsudku a rozumu, kteří poslouchají hip-hop, protože je to IN. Ví autor tohoto článku proč nosí hop-hopeři vytahaný hadry ? A pokud jo, jakej asi smysl to má u nás ? hmm ?? ... vadí mi lidi, co si napodobováním druhejch léčí vlastní komplexy. Vadí mi lidi, co tvrdí, že maj vlastní názor a přitom netuší o čem mluví. A nejsou to zdaleka jen "děti", takovejch blbečků potkáte spoustu a pro ně je hip-hop často smyslem života, protože jim dává pocit, že mají to, co ve skutečnosti nikdy mít nebudou ;) Hip-Hop jako hudební styl uznávám, jako životní styl u nás ne :) směju se tomu. Opravdu se dobře bavím na účet těchhle chudáků.
4.8.2008 14:08
Ještě mě tak napadá, že je to zbytečný tohle psát zrovna sem. Většina čtenářů tohoto článku, včetně jeho autora to stejně nepochopí ... bohužel.
4.8.2008 14:08
[9] Fajn, já to poslouchám třeba kvůli ideovým ztotožnění s rapperem. Taky nevidim nic špatnýho na tom, že se oblíkám podle toho co poslouchám, a vytahaný hadry to nejsou:-) Jaká je podle tebe definice hip hopu jako životního stylu? Podle mě je to hlavně vnímání hip hopu jako 4 elementů - rapu, graffiti, turntablism a breakdance, který jsou v ČR v plnym proudu, takže nechápu tvoje tvrzení že hip hop jako životní styl neuznáváš
4.8.2008 15:08
[9] Hip Hop poslouchám, a přesto se tak neoblíkám. Vezmu si volnější triko, normální ryfle, ale vytahaný hadry to opravdu nejsou. Ba ani to, co hopeři nosí, nejsou vytahané hadry, jak ty říkáš. Neposlouchám 50 Centa a tyhle další negry, ale poslouchám začínající rapery, kteří vědí, o čem rapují a rozumím jim, protože se mě to týká. Zrovna dneska jsem si stáhl nový mixtape S-Coreho a musím uznat, že ten kluk opravdu ví, o čem rapuje! S jeho názory se stotožňuji a souhlasím s nimi. Proč poslouchat něco, čemu nerozumím? Neříkám, že si "fiftyho" neposlechnu, ale to je spíš, když si nechci moc namáhat hlavu a poslouchám hlavně instra, prostě když se mi nechce poslouchat text. Jinak mám raději CZ/SK scénu a ještě k tomu hlavně underground, protože tam je opravdu co poslouchat a rozumím tomu. A jako životní styl? Asi jako životní styl ho neberu, neoblíkám se tak... prostě nic. Líbí se mi ta muzika RAP, graffity, break, a další... mi nic moc neříká. Snad tě můj komentář aspoň trochu uspokojí.
4.8.2008 16:08
Je to tak, mně nevadí hip-hop jako žánr, mně vadí ty lidi, co to dělají jen pro peníze. Právě známí američtí idioti jako 50 Cent, Jay-Z et c. Na české scéně se také najdou mnozí jejich kalibru. U hip-hopu, ještě více než u jiných žánrů, platí, že kvality je málo, ale na žánr jako celek nadávají jen ti, co jsou moc líní kvalitu hledat.
Pro ty z vás, kteří to nevědí, "xxxl hadry" byly zavedeny pro stížení odhalení skryté zbraně - v tom oblečení se prostě ztratila. Já se oblíkám podle sebe, nikoho nekopíruji, nevyčnívám v tomto směru z davu, protože vyčnívat v tomto směru z davu potřebují jen těžcí gengstři, kteří nedokáží vyniknout jinak, než se oblíkat jako hovada. Tyhle idioti pak mají na svědomí předsudky, které vůči hip-hopu tolik lidí má. Nakopat do řiti! :-x
4.8.2008 16:08
souhlasim s FNj a jeste vic s H1P H0P4... jinak kohoute jestli to byla predtim reakce na muj komentar, tak to ses moc nevytahl :D
4.8.2008 17:08
Hele tohle nemá cenu. Prostě HIP HOP posloucháme a líbí se nám. Máme ho rádi stejně tak jako má rád někdo Punk, Techno nebo Dechovky. S tím nic nenaděláš. Nemá to prostě cenu!
4.8.2008 18:08
[13] Co je špatnýho na tom dělat hudbu pro peníze?
4.8.2008 19:08
Tomu říkám pohoda, hiphopujte, rapujte v poho, přece každý poslouchá co chce, no ne? Já si dám rock, třeba piánko, nebo jako řežbu.... :-D 8-O
4.8.2008 19:08
[16] Ta hudba je pak dělaná za účelem naplnění autorovy kapsy, ne pro umělecký zážitek a zlepšování se v oboru. Ovšem nikomu nemám zazlé, když si z muzikantství udělá živobytí, jde jen o to, proč si vůbec tu profesi zvolí a za jakým účelem to dělá. Zkrátka muzika se může provozovat jako zaměstnání, ale nikdy by neměla být provozována za účelem výdělku, jde jen o to, že když je dobrá, posluchač to rád ocení.
4.8.2008 19:08
[18] Doporučuji poslechnout "S-Core - Všem zmrdům":[http://www.s-core.ic.cz/mixtape/06_Vsem_zmrdum.mp3], kde S-Core rapuje o tom, že hudba se nedělá pro peníze.
4.8.2008 21:08
Poslouchám Trance...
5.8.2008 00:08
Odkdy je hip-hop je hudba? Mně to připomíná spíše nějaký společenský protest a zoufalou snahu se za každou cenu odlišovat...
5.8.2008 08:08
Co třeba tohle? :)
http://www.youtube.com/watch?v=Q66OhC9ZhRI
5.8.2008 09:08
No vidim, ze na clanku si si dal zalezat... osobne uznavam punk, rock a metal, hiphop mocn emusim, ale beriem to ako dalsi styl.. trebars ako regge :) (nie reggeton - to podla mna nie je styl :D )
Nechapem, preco niektory ludia odsudzuju inych.. podla mna su to trapny sprosty magori, ktory nemaju v hlave absolutne nic a su zahladeny len na seba.. proste sa taky narodili, nemozu za to :(
5.8.2008 09:08
Sry, že reaguju až tak dlouho, ale neměl sem na to předtim sílu. :D
[2] Ale špatnou provokaci.
[4] Co je podle tebe kvalitní hudba? Recenzent řekne: "Tohle je kvalitní hudba.", ovečky se rozeběhnou a budou křičet: "Tak tohle je kvalitní hudba!"?
[5] Tohle je názor idiota.
[6] To, co sem viděl na óčku (tuším, že to byl Madhouse) mi stačilo, ale neřikam, že všechny ty skupiny sou takový (pak mi stačilo 10 minut Smrště a už jsem vypínal).
[9] Jaké komplexy si léčí, když se jim ten styl líbí?
[13] Část amerických raperů děla všechno pro peníze, hlavně že to lidi poslouchaj a o to jde. Taky nemám rád ten americký poprap.
[15] Nemá, ale lidi baví číst i reagovat na toto téma. :)
[21] Jo, tohle je originální komentář, dostáváš ode mě 9 hvězdiček z 10. :-D
[22] Ta písnička poukazuje na skutečnost a nechybí v ní vtip, neslyším v tom žádný náznak nadávání na rock. Instro je lepší než originál, ze kterýho je samplovaný. :)
5.8.2008 12:08
Je tu hóóóódně názorů, se kterýma souhlasím ale uplně nejvíc souhlasím s Evčiným. Poslouchejte si co chcete, klidně se kvůli tomu pomlaťte. Já tu pak zůstanu nejspíš sám, a budu si užívat to co mam v kompu. A co tam je to je moje věc, stejně, komu bych to říkal? Vššichni budou pomlácení. Takže jo. Zalazte si někam do klubu, skákejte si tam jak chcete a já si budu doma poslouchat svoje.
[21] Jo, kdyby si ještě připsal že to posloucháš tak máš desátou hvězdičku :-D :-D ... nene, to byl možná až moc drsnej vtip :-)
5.8.2008 20:08
"Vidím to všude, každá internetová diskuse vedená dětmi křičí, že je hiphop blbost, že to poslouchají blbci a ty jejich hadry xxxl sou děsný"... Je důležité vědět, že se ve svých patnácti cítíš dospělý! :-D
6.8.2008 00:08
Pro zastánce názoru, že hip hop je nesmyslný kecání do primitivního podkladu, poslechněte si tohle: http://www.youtube.com/watch?v=7r0KpWMNxnM a pokud umíte anglicky, myslim že změníte názor na věc.
6.8.2008 01:08
boze take debilni clanky fakt miluju .. ani nevis co rock a metal je .. v rocku jde vzdycky slyset zpevak, a metal neni jen grcani do mikraku .. tech druhu je vic , melodic, symphonic,nu,hard, atd ... takze nemel jo .. stejnak je hip-hop nudny :-?
6.8.2008 02:08
[26] Nikde sem nenapsal, že se cítím dospělý! :)
[28] Ano, taky se ti něco takovýho nelíbí...
6.8.2008 11:08
Gejza Dusík - to je hudba !
6.8.2008 11:08
Podle mě je ještě větší idiot ten, který se nechá vyprovokovat. Protože přesně to je "to", po čem my, lidé co nadáváme na ten balst a rádoby hudební styl, toužíme. Vytočili jsme spousty blbečků, co napíší článek, aby zmírnili své deprese ;-) Gratuluji za "ponaučný" článek a vynikající ukázku toho, jak dalšího internetového maniaka vytočit. Co ještě tě dokáže natolik "nasrat"?
7.8.2008 09:08
Vy jste ještě větší blbci než jsem si myslel.
Hip hop není hudba! Protože zapnout počítač a mluvit umí každej!
Hip hop je jen módní styl, který za chvíli zmizí.
Narážíš tu na lidi který odsuzují hip hop...tak si nejdřív zaměť před vlastním prahem a podej si ruce s těma patnáctiletejma debílkama co choděj po městě čmáraj po zdech a z mobilu jim řve gipsy!
hip hop = zločin = drogy
FUCK OFF HIP HOP
7.8.2008 10:08
[31] To není projev nasrání, ale výsměchu :)
7.8.2008 12:08
**Můžu vás všechny uklidnit. Jelikož žijeme v demokratickém státě, může si každý slušně kritizovat co chce a koho chce. Tudíž pokud se někdo směje hip-hopu, ať se směje, pokud se někdo směje metalu a uráží ho, tak ať. Každý má pravo na svůj názor a je naprosto zbytečné něčí názor nějakým způsobem vyvracet, ať se sebevíce špatný či jinak nepřípustný.**
**Zmínil si fora kde nad tématem hip-hop diskutují děti: a ty si co? Dospělec?** :-D
7.8.2008 13:08
Sepsal jsem na svém blogu článek s reakcemi na nejdebilnější komentáře, tak se "podívejte":[http://www.kroko.cz/index.php?text=40-na-hiphop-nadavaji-jenom-idioti-izmy-mas-recht]
7.8.2008 22:08
To zas když si čtu ty keci tady tech chlapečku co poslouchaj ty sračky(hip hop a rap) a ja nevim co protože pokazde kdys je tu neco novýho tak na to prestoupí a delaj machry jenom protoze je to nový a oni to poslouchaj tka sou best ,tak se musim smát zas ja a jeste víc když čtu dal a vidim jak tam naka pi... piše jak to nedelaj pro prachy no to už sem prestal čist pro slzy v očích ale šel sem do toho dál a to neznate hopery ( todle slovo me fakt dostava z toho seru ) ktery se neserou do hudby jinejch nevim kde žijete nebo jesi ste fkat tak vypatlaní ale ja když přijdu nekam a pustim svoji hudbu ktera je o něčem a ma smysl tak se kolem me sejde badna hoperu :-D keri si delaj prdel z toho co posloucham a jaky mam hadry ja to nikomu nevnucuju ale vzpamatujte se užijte si tech par let kdy je to modni delejte machry ale neserte se do lidi ktery maj svuj styl a svou cestu a nejdou jak tupý zviřata za nečim o čem polovina z nich nic neví a dou jenom kvuli tomu ze nemaj svuj nazor a jdou s davem .
7.8.2008 22:08
[31] Prosím, nepiš tak složité věty. :)
[34] Neřekl jsem, že jsem "dospělec", ale nejsem tak blbej jako většina těch, kteří si serou na diskuzích do huby.
[36] Běž si léčit komplexy někam jinam jo? Mě nezajímá, že se ti všichni smějou, tady u nás v letňanech se styly celkem respektujou. Jeden hoper, druhej diskant, ale normálně jsou kamarádi. problém hledej ve své osobnosti. :)
7.8.2008 23:08
[37] Ale jsi na tolik hloupý aby ses zde zaobíral něčí demencí. Nelí hůř aby ses zde zaobíral něčím suběktivním, špatně vyjádřeným názorem. Člověče ty se zde projevuješ jako dítě.
8.8.2008 10:08
[38] Sám se divím tím, co jsem to včera napsal. :D Mno, ale už to mazat nebudu.
8.8.2008 11:08
[39] to si byl zase zhulenej co
8.8.2008 13:08
Ahoj všem,
vyzkoušejte nový komunitní web www.rapuj.cz .
Přidejte se k nám a vytvořme společně komunitu.
8.8.2008 18:08
jj takze to co se vidi na MTV neni real,hlavne ze mas ganja blog ;-) a kazdy kdo se vyzna v muzice ti rekne ze hipec je lacinej shit melodicky i textove...5 minut dlouha pisnicka a mele se tam kolem do kola pico,curaku,mother fucker ja sem king ty si hovno a pod proste lidi co to v zivote nikam nedotahli a ani nedotahnou :) :-P :-D
8.8.2008 21:08
Neříkám to, ale myslím si to, ne všechno ale skoro všechno.. S tím problém je? (nemyslím vůbec provokativně nebo jakkoliv zle) Samozřejmě to si myslím o muzice jako Supercroo, jak jsi například uvedl... Ninja Tune, to je jiná věc..
9.8.2008 00:08
Hiphop je dobrý do auta, alespon člověk neusne za volantem 8-)
Spousta dobrého hiphopu ke stažení je třeba zde http://www.onlineobchody.com/mp3/
9.8.2008 11:08
jde vidět že někteří nepochopili o co v tom článku jde...kde mohl přijít k závěru že zpěváci metalu připomínají místo zpěvu zvracení..:D bezva jestli si o této hlášce ještě neslyšel, trochu pochybuji jestli ještě nežiješ v jeskyních...já náhodou znám plno 40-cátníků kteří se do hip hopu dokážou obléct...nevim proč tento styl hudby tolik odsuzujete...vždyť proti gustu žádný dišputát...každej to vnímá jinak...ale to ty méně inteligentní lidi nepochopí..servus... :-D
9.8.2008 18:08
[32]zajímalo by mě co poslouháš ty....jo neříkám pro některý je to jen chvilkovej styl protože se stane jaksi "módním" ale některý lidi ho poslouchaj už dlouho a nevzdaj se toho jen proto, že teď je zase hitem poslouchat rihannu nebo jí podobný...ale jestli máš komplex z toho že nejsi módní tak hip hopeři za to nemůžou sorry :-D :-D :-D
9.8.2008 18:08
loooooooooooooooooooool ty cikansa kurvo :D::DD udelaj si opravdickou stranku nigga, kdyz se ti libi hip hop tahni do usa a neobtezuj tu nigga :-x :-x :-x :-x :-x :-x
9.8.2008 20:08
:-)ja nevim jak vy ale ja se opravdu dobre bavim :-)neni snad uplne jedno co clovek posloucha za hudbu nb jak se oblika?????neni dulezitejsi jak se cejti a jak se chova k ostatnim??kdyz se ti libi rock,metal,punki,pop nb cokoli jinyho a cejtis se v tom stylu dobre tak neni co resit ne :-)me se libi hip hop a komu se to nelibi tak at mi treba koupi darek :-P
11.8.2008 21:08
[48] to bych radši ty peníze hodil do kanálu než abych ti něco koupil :-D :-D
12.8.2008 00:08
Osobně bych řekl, že hip-hop a třeba punk mají k sobě docela blízko. Ať se to může zdát postavené na hlavu, oba styly jsou si velmi podobné. Když vynechám styl hudby jako takové a zaměřím se na texty. Undergroundový hip-hop i punk (ne ty komerční věci co slyšíte na Evropě2 milé děti co mi začnete hned nadávat) kritizují společnost, vyřvávají co se jim nelíbí a zároveň na sebe upozorňují stylem svého oblečení. S tím oblečením je to u punku mírně razantnější a vykřičenější a to hlavně kvůli pohledu lidí na punk, protože ten je tady s námi už docela dlouho.
Další věc jsou takoví ti drsní hip-hop nigas, co mají 14 let a myslí, že kdžy mají rozkrok na zemi, můžou si dělat co chcou. Nedávno jsem šel po městě a začali mi nadávat do punkerů a blbců a takových je bohužel pořád dost a dělají vám špatné jméno.
16.8.2008 11:08
"jak muze nekdo podle hudebního stylu zjistit kvalitu člověka"... nezjistuje se podle toho co posloucha, ale jaky ma k danemu stylu pristup. jestli opravdu vi proc ho posloucha, rozumi textum, dokaze rict v cem ho to naplnuje vic nez ostatni styly (vidi dal nez za rovnej ksilt), nebere to jen jako pozu
18.8.2008 13:08
no hip hop tu je dyl nez pop, a jine popularni styly.. predevsim hip hop je kultura ne jen hudebni styl.. ale bohuzel se nachazi porad stale vic pozeru a idiotu a komerce se samozrejme chyta toho co nese pak vznikaj puldolarove, super croo a podobny sracky co si myslej ze sou next generation jen proto ze se tvarej tvrde a kecaj picoviny do majku
22.8.2008 13:08
hip hop je "hudba" pro primitivy. Hudba v pozadi je primitivni .. jde jen o rec .. a hudba ma byt predevsim o hudbe, ne o tom jak kdo dokaze rychle mluvit hovna.
28.8.2008 23:08
ze zrovna ty pises o detech :-D. mazej do postele nez prijde mama
29.8.2008 21:08
[54] Už bych měl jít :)
29.8.2008 23:08
Hip Hop nikdy nebude hudební styl. Je to prachsprostý nic. Hudba jako loop, nějakej namachrovanej DJ Wich, s rovnym kšiltem jak kretén... tot muj objektivni nazor.
23.9.2008 00:09
Ano, přesně proto budu nadávat na hiphop, když tam budou mluvit jak kreténi, aby to bylo HUSTÝ. Pro nic jinýho to tam o Patrasové není. Jen aby to bylo hustý. Pak je celej ten text pro normální lidi k ničemu. Proč by měli poslouchat něco zajímavého, když to zakončí člověk něčím takovým, což pro posluchače bude pak znamenat, že ten týpek to asi v hlavě nemá v pořádku
15.10.2008 20:10
[9]
Tenhle názor je ze všech tady nejlbíž pravdě, hip hop vznikal v 80-90 letech ve velkoměstech v USA z 99% mezi komunitou sociálně slabších lidí (převážně afroameričanů) a všechno tehdy mělo nejaký důvod (oblečení, texty, životní postoj atd ..) to že se toho o 10 let později rozhodl komerčně využít zbytek světa (samozrejmě hudební vydvatelství v USA taky) je zase z úplně jiného soudku .... Hlavní věc je že ten kdo nezná životní příběhy takových jmen jako ICE CUBE, DR. DRE,2PAC, Wu-Tang clan, nemají odposlouchané jejich alba, neumějí dobře anglicky nemohou mít jak tady "kolega" předemnou poznamenal objektivní názor, a jako reakce na dalšího "kolegu" někde na začátku --- ano v americe se potlouká spousta 40+ chlapů v hip hopovem oblečení. Ale zároveň taky souhlasím s tím že dnešní hip hop je k smíchu a s realitou nemá nic společného. A 90% "crew" kopíruje 15 a více let stare texty z USA bohužel dnešní český hip hopový MAINSTREAM (16.4) let) nemá ani nejmenší tušení jak jejich "modly" vznikly .....
mimochodem je mi 46 o věku to není
16.10.2008 17:10
ja sem hoper posloucham hip hop nosim ty hadry (ne xxxl ale vetsi jj) hh neposloucham ze je to in jako z par komentaru vis ale ja tu hudbu miluju :)
ovsem z 98% only cz/sk
sproste? jj to je autor psal o obsahu tacku...
nektere maji obsah nad kterym by se dalo premejslet a vetsinou maji pravdu
dalsi tacky maji obsah sami rym ale dava to dokonaly smysl
nazor na ostatni hudbu? je mi to jedno kazdemu se libi neco jinyho
vetsina co nadavaji na hh slyseli 2 pisnicky... kdybych slysel napr takeho marpa a 50 centa taky bych to neposlouchal
dlasi vec je ze metalisti a punkeri nekdy ani nevi o cem ta pisnicka co zrovna poslouchaji je
....neserte se do nas :)
24.10.2008 17:10
jeste neco... jak tu bylo kazdy umi sednou za pc a nadavat
24.10.2008 17:10
Hele ty tady vykládáš jak lidi řikaj že hip hop je jen žvatlaní do mikrofonu...ae co tady delas ty???ty tady zminuješ je hopeři nenadávají na metalisty že to je chrčení do mikrofonu???Tohle ve třídě slyšim pořát??ten kdo neví o čem píše seš ty;-)ty co maj do mě do metalisty nejvíc keců sou oni...ja proti hiphopový muzice nemam nic;-)mam mezi "hoperama" spoustu kamarádů...ale i spoustu nepřátel..já se nekoukám na člověka podle toho jak se oblíka nebo co poslouchá...dyt je to jen hudba...to samý je jako bych se nemoh bavit se slávistou:-Dblbost...lidi sou takovy jaky sou...at to sou metalisti, hopeři, punkeři a muzika to nezmnění...každej má právo poslouchat to co chce..nemyslíš???Vod toho je přece víc stylů, aby si každej moh vybrat to svoje;-)jinak METAL IS FOREVER
5.12.2008 20:12
a este ty jeden z hoperů...jak si to myslel že ani nerozumíme těm textum v našich písníčkách...rozumět jim je stejně jako těm vašim;-)akorat u nas se zpívá a u vás rapuje... u vás je duležitej rytmus a aby to vo něčem bylo..u nás melodie a náboj...KDO MÁ ZAPOTŘEBÍ SE SRÁT DO CIZÍCH STYLŮ MUZIKY??? to je potom ubožák...každej má na muziku jinej pohled ae je dno máme všichni stejný..nelíbí se nám když se nám do ty naší muziky někdo sere...............at je to punker nebo metalista do hopera nebo hoper do metalisty, punkera bo rockera....
5.12.2008 21:12
© 2010 Copyright izmy.eu Jaroslav Hrách Zásady ochrany osobních údajů